torsdag 3 december 2009

Vilken dag


Dagen började med att jag tog sällskap med Björn Runge till skolan från vasaplatsen. Han är jävligt givande. Skönt att ha honom som handledare nu. Dagens rep gick så jävla bra, mina skådespelare Sigmund och Bianca är fantastiska. Är så glad att jag får jobba med dom. Vi har improviserat och det är inspirerande och fartfyllt. Det är så intressant arbete. Dom ger massor av energi och jag längtar redan till imorgon när vi ska repa en sista gång innan inspelningen.

Dom spelar två skådespelare som repar pjäsen Closer och har en hemlig affär. Idag fick jag förträfflig hjälp av min vän David Levi också. Vi tog en fika efter repet och sedan fikade med Line från scenskolan.

Imorgon ska jag till artisten och repa med skådespelarna igen. Då ska jag jobba med pjäsen Closer. Lägga sceneri och massa annat. Fan vad jag älskar att regissera ibland. Det är så kul när det ger någonting. YES YES!

Efter min inspelning med Vi skrämmer Sandra till döds försvann mitt självförtroende. Trodde jag var kass och inte kunde regissera. Nu känner jag mig mycket starkare. Tack vara Bianca, Sigmund, Björn. Ska ringa till Ann-marie (våran lärare) och säga att jag mår bra igen.

Har mailat Eric Ericsson också, om han vill vara med på Måndag och spela sig själv. Hoppas han tycker det verkar kul och hoppar med. Vore så jävla spännande alltså!

Igår såg jag Rachel Getting married. Fantastisk film med en lysande Anne Hathaway och Debra Winger. http://www.youtube.com/watch?v=8tIvMUy8UDs Se den för tusan.









Inga kommentarer: