torsdag 31 december 2009

ÅRET 2009

Saker under 2009 som är värda att ta upp igen. Ingen ordning.

1) Vann kulturstipendium i Karlskoga
2) Inspelningen av filmerna "En dag i solen" "Vi skrämmer sandra till döds" och "Sista föreställningen" går av stapeln.
3) Jag börjar på Filmhögskolan i Göteborg
4) Åker till Island på filmfestival
5) Spelar in scener och regiassisterar på filmen "Picadilly cirkus ligger inte i kumla"
6) Jag och Angelica åker till Paris
7) Wäppling bjuder på middag hos mig
8) Mamma vinner lysmasken
9) Åker till skagern med klassen
10) Sitter i juryn på Josefffestivalen
11) Träffar nya människor i mitt liv som Sofia, Josefine, My, Gustav, Mikael, David, Sigmund, Line
12) Bruce Springsteen på min 25 års dag
13) Angelica och jag går på "I Väntan på godot"
14) Spelar Testamentet i Sthlm på Nobelmuseet
15) Äter på Gyllende freden
16) Sätter upp upp pjäsen "Pang pang du är död"
17) Tom och jag åker till Gullspång och tar det lungt.
18) Ser filmerna "Frozen river" "Avatar" "Miss Kicki"
19) Ser Susanne Ostens pjäs "Publiken"
20) Bekantar mig med Björn Runge och Gunilla Röör
21) Har regiworkshop med Håkon Liu
22) Ser "Sunset blv" med David, Wäppling på skolan
23) Glöggkväll på skolan
24) Angelica steker pannkakor och sedan ser vi på "Its happened one night"
25) Some like it hot på bio
26) Naturhistoriska museet med Miranda
27) Bo på hotell med Angelica i sthlm och utgång med Lars påkvällen
28) Tom och jag ser på "Frozen river "i stugan
29) Midsommarafton hos Per
30) Jobba på åldersdomshemmet
31) Angelica flyttar hem till mig
32) Angelica och jag flyttar till Göteborg
33) Repultion på "Cinemateket"
34) Karlskoga blir årets Kulturkommun
35) Sover över hos min bror på Julafton
36) Cafe i Montmartre

Inga kommentarer: