torsdag 10 december 2009

Blandade bilder från hösten

Tom på Avenyn, drömmer om andra avenyn. Vi har varit och klippt filmen "En dag i solen" under en häktisk helg. Vi är inte klara ännu.

Mina kära skådespelare Bianca och Sigmund på en fredagsfest. Burlesk temat på festen blev verklighet när jag tog den här bilden.

Johanna var också med på festen. Vi har träffats några gånger i Göteborg men borde träffas mera. Hon hade nog sådär kul på festen. Kände ju bara mig och David.


David försökte smälta in bland scenskoleleverna. Han dansade runt på scenen och var galen. En lyckad kväll för david, det kan jag lova!

Jimmy och jag käkar lite då och då. Här är vi på Hard Rock cafe och käkar. Deras hamburgare är toppen! Jimmy ser nöjd ut.

Sofia och Tom hänger på vårväderstorget. Lysande, dom ser ut som Bonnie and clyde.

Tom och jag i hissen på skolan. Försökte få till något minnesvärt men misslyckades. Tom ser dock fokuserad ut.

Höst, höst höst. Fan vad fört det där gick. Nu är det grått, grått, grått.

Min fina lägenhet. Mysigt, mysigt.

Angelica och kaninen, precis när det kom. Liten som ett paket. Nu har dom flyttat hem till Borlänge. Hoppas dom trivs bättre där!!

1 kommentar:

Niclas Lindahl sa...

Vad fin Tom var i kort hår. :)