torsdag 24 december 2009

GOD JUL

Idag är det julafton och jag gick upp jätte tidigt för en härlig promenad. Fastnade framför tv istället och åt gröt. Babe den modiga lilla grisen är en perfekt film! Fantastisk!

Just nu är jag hos min kära bror Micke. Barn, tonåringar och gamla är samlade. Julmaten är det snart dax för. Jag är sjukt hungrag.

Igår var jag och Karin och hennes syster runt och julhandlade lite. Det var trevligt och fick en fin present av Karin. Sedan träffade jag Jimmy och vi köpte en gran tillsamans. Han är fin fin!

Jag åker till Göteborg den 26:e och stannar några dagar. Imorgon ska jag ut med Klas, Wäppling, Per och några till. Juldagen är annars lite jobbigt tycker jag. Har ingen lust att vara bland så mycket folk. Längtar till den 26:e mest för då ska jag se på Frank Capras film på Bio Roy.

God jul god jul.

Nu ska jag se "Kan du vissla johanna" med Elin.

Inga kommentarer: