lördag 28 november 2009

Björn och Fredag

Igår hade vi Björn Runge som lärare. Vi ska ha honom i två veckor nu, tror jag vilket ska bli jävligt kul. Ser fram emot inspelningen även om jag är skit nervö. Måste hitta en ingång i texten just nu faktiskt. Gillar den som fan men det kommer inte att funka om jag inte hittar en ingång!

Igår såg jag och Tom Sam Raimis film DRAG ME TO HELL. Fanns självklart kvaliter men den var nog inge vidare i långa loppet. Såg även om Rubens långfilm, tyckte inte om den den här gången heller. Får ingen lust av hans filmer, snarare får jag hemlängtan till Värmland. Är jävligt trött på en stor bild där allting händer. Suck suck, jag saknar Bo Widerberg mer än någonsin just nu.

Nu ska jag dricka kaffe, Tom ligger på soffan.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vart kan man se de filmer du gjort tidigare? Har letat och letat men aldrig hittat, så om du har nåt ställe där man kan kika in och se de filmer du gjort tidigare vore det bra om du sa till för jag är verkligen nyfiken :) Vad är annars vitsen med filmer och du inte har tittare förutom de på festivaler, premiärer och skolbarn :)