måndag 9 november 2009

Workshop

Mitt liv är så jävla rörigt nu när det är slut med Angelica. Vet snart ingenting. Jag mår ändå rätt bra faktiskt! Har haft en insirerande workshop med mina nya skådespelare. De har alla varit förträffliga.

Hoppas alla tycker att det har varit inspirerande också. Många nya ansikten för mig, testar mig fram, undersöker deras ansikten och lyssnar på deras röster. De har alla någonting, något eget!

Igår såg jag "Lars and the real girl" på filmhögskolan. Det var bra. En fantastisk Ryan Gosling.

Har haft en relativt bra dag på skolan idag. Känner mig stressad för En dag i solen. Filmen har krånglat när jag ska få ut den. En timma kvar till inläming och fortfarande har jag inte lämnat in den. Jag hoppas jag hinner, annars får jag be på mina bara knän!

Film?

Varför är amerikanerna så mycket säkrare på berättandet än vad man är i sverige. Vissa filmer
är som kulsprutor. Sjävlklart är Amerikanskfilm också skrämmande men jämför en svensk och en amerikansk komedi.

Inga kommentarer: