måndag 29 december 2008

Krantz blir 50 år


Jag åkte hem från Angelica i fredags:( vilket inte var så kul. Men jag skulle fixa en del både lördag och söndag. Lördagen repade jag Karin, Johanna, Albin, Seb och Jennifer. Jag hade helt
glömt bort att Srdajn skulle på bröllop och att Cecilia var bortrest. Har nog för mycket i huvudet just nu. Men det kändes bra att repa pjäsen. Den börjar att lossna mer och mer. Jag har gjort en
hel del ändringar i pjäsen som har gjort den renare. Idag har jag faktiskt målat hela scengolvet blått. Det kommer bli bra med en extra målning imorgon. Nu snart återstår ljudet och ljuset. Men det är också på G, träffade Josef och Adam lite idag och snackade ljus.

Lördagen spårade sedan ur med en stoor fest på Folkets hus, Peter Krantz fyllde 50år. Det var ungersk mat med en speciell ungersk kock som har flygits från ungern för att göra maten, bisarra tal av bla Yxhultarn ( Som var tagen ur en Roy Andersson film typ), massa folk, en jävligt trevlig Magnus Lekberg, en vanligt glad Malin Muller, en Josefine Edenvik med skit snyggt hår och en röst som honung ( Hon sjöng låtar från Trollkarlen från Oz), så en liten söt 6 åring som heter Nathalia som jag lovade första dansen med ( Jag hade henne på 6års verksamheten förra året), Figge Norling. Det var kul faktiskt och det slutade att jag däckade på teatern kl 06.30 på teatern. Synd att Angelica inte var med fast hon hade en plats bredvid mig men toom. Suck, fast jag förstår henne att hon vill träffa vänner.


JAG ÄLSKAR HENNE, min Angelica. Hon är typ allting just nu. Hade jag inte haft henne just nu skulle jag vara galen. Ska åka till henne imorgon och fira nyår. Trevligt som tusan ska det bli. Vi ska ha mini julafton också.


PÅ BILDERNA: Jag och Nathalia på Krantz 50års kalas. Sedan en bild på mina trevliga bordgrannar Gustav och Astrid. Malin Muller fotade:)