söndag 7 december 2008

IKEA IKEA IKEA
















Igår åkte hela gänget (Jag, Tom, Jennifer, Sebastian och Karin) till Örebro. Vi skulle till IKEA var planen men vi besökte även en bisarr djuraffär där Karin äcklade sig med några levergrejer. Uäk. Jag hade faktiskt riktigt trevligt förutom Subways mackor. Jag tycker inte dom är så goda och så ser det sådär äcklig ut där inne.

När vi var på Bauhouse så drev jag med Jennifer och Sebastian och ropade ut deras namn i deras kundradio. JENNIFEEER KARLBEEEERG OCH SEEEBASTIAN WEEESTEEERBERG ( Han heter Westberg) KOOOOM TILL INFORMATIONEN. Haha. Dom blev skit sura.

Jag handlade en hel del. En kofta, en skit dyr väska som jag ha lite ångest över, massa grejs på Ikea, nya kuddar och massa annat. Jag är faktiskt nöjd själv. Jag köpte en Bäver som Jag, Karin och Tom skojade om hela tiden. Fan vad roligt det såg ut när Bävern runkade till Sebastians rockmusik. Annars var allt bra förutom Sebastians trafikvett. Han kör som en galning. Jag kände mig som Woody Allen i "Annie Hall" när Diane Keaton kör honom hem efter en Tennisträning. Jag var livvrädd.

Pratade faktiskt med Angelica på Msn idag. Det kändes riktigt bra. Hon är bäst utan protest.
Nu ska jag dricka kaffe, precis klart. Jag har tänt ljus och jag hör Tom snarka. Jag har varit och handlat mat på Kronhallen och känner mig ganska nöjd med mig själv. Men snart ska vi repa och då får vi se hur det kommer att gå.

Nu blir det Kaffe och nån film. Tänker på framtiden hela tiden. Hur det ska bli med mitt filmade och teatern. Vad ska jag göra nästa år om jag inte kommer in.

PÅ BILDEN SER NI Jag och Freddie Wadling. Haha

Inga kommentarer: