måndag 8 december 2008

8 ½

Idag har jag repat med "Pang pang du är död" och allt känns faktiskt bra. Det var ett bra rep med mycket kraft i. Jennifer kommer bli storartad i pjäsen men vi kommer inte överens så bra och måste verkligen hitta en ny metod för att kunna jobba tillsamans. Jag vill att den här pjäsen ska bli bra. Jag satsar allt i den här uppsättningen. Det ska slå gnistor om den. Jag hoppas alla i ensamblen förstår att det kommer bli bra.

Åhh, ibland tänker jag på Fellinis 8½ och blir inspirerad. Vilken jävla bra film.

Blev intervjuad idag av en Malin på tidningen Meny. Hon var den bästa personen som gjort en intervju av mig. Kände mig avslappnad! Får se hur det blir i tidningen bara:)

Pratade en kortis med Karin i telefonen också! Bra som fan. Imorgon är det jobb som gäller.

Förbereda Lucia tåget på Fredag. Fy fan vad jag inte vill göra det. Men sådant är livet. Lite jobbigt att Tom åkte hem idag men så är det. Jag tycker om honom som fan. Jag älskar honom verkligen. Krick sov över inatt också. Vi snackade om långfilmen. Jag ska ge 10000% till långfilmen men måste göra klart pjäsen först!

1 kommentar:

Niclas Lindahl sa...

Jag är mer än gärna med och ger mina procent till långfilmen. Tror verkligen på den!