torsdag 21 januari 2010

Nu jävlar Marcus

Idag har jag börjat min dag med ett bad, jag har rakat mig, tvättat och fixat till mig. Ska ner till ett möte på skolan klockan 16.00. Sedan ta en fika md nån fin vän. Igår såg jag en bra film, "In Bruges" med Colin Farrell och Brenda Gleeson. Filmen var skapligt kul men prestationen av Farrell var fantastisk och verkligen värd en titt för. Han vann förövrigt en golden globe för sin roll.

Såg filmen "Fish tank" också, jätte välspelad film. Jarvis och Fassbender var båda strålande.

Längtar lite till festivalen nu, även om det är ångest över att visa filmen. Inte för att den är dålig utan för att man har jobbat så mycket med den. Kul att folk kommer hit också. Felicia, Linnea, Robin, Sanna, Tom, Krick, Hasse, Birgitta, Malin, Julia, Ebba och massa flera. Har lägenheten full av folk. Då får jag mitt kollektiv till slut.

Även Göteborgarna Johanna, Kristoffer, Andreas och några flera kommer såklart också. Drömde jätte mycket inatt. Det var något annat land jag var i och skulle rör mig igenom. Var som Avatar fast med massa höga byggnader och dimma. Det var något tvspel också. I drömmer var ju allt självklart men nu.... har allt geggat ihop sig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!

så synd att jag inte kunde komma i helgen, men önskar er all lycka till med premiären och hoppas att det blir en lyckad filmfestival- vecka!

Såg att du länkat till min blogg nedan, tack vad gulligt!

Hoppas vi hörs framöver, skulle va kul att ses och eventuellt snacka lite drömmar! ;)

Kram fr Malin