tisdag 12 januari 2010

En filmares bekännelse

Vaknade nu av att Robin ringde. Vi pratade om filmen och lite annat. Jobbade till tre i natt. Mycket kvar. Min klass har redan börjat skolan och jag har inte varit där ännu. Såg 8 mile igår under en paus. Nu ligger jag på en madrass i en 3:a på Herrhagen med tre andra män. Inte på madrassen utan i lägenheten. Ska börja dagen med en frukost och sedan en lång promenad.

Imorgon blir det Göteborg, sedan kolla in två lägenheter! Kanske hinner att fika med Amanda idag men säkert inte. Missar fri biljetter till premiären av Snabba C idag. Jag bojkottar guldbaggegalan i år. Har tänkt över och blir illamående av tanken.

www.malinminelli.blogg.se Gör lite reklam här för Malin Sjöbergs blogg. Hennes syster Julia är med i filmen En dag i Solen. Hennes stora syster Helena har jag dansat/spelat teater med. Denna Sjöberg familj!

Inga kommentarer: