torsdag 7 januari 2010

Jag blir galen på film

Jag vaknade för sent. Är inte sugen på att klippa något på filmen idag. Har ångest och huvudvärk. Fikade med Amanda på herrhagen igår, det var väldigt trevligt. Ska laga mat till Krick och Tom idag och funderar på att lägga råttgift imaten så vi inte behöver göra klart filmen. Jag känner mig sliten och irriterad. Såg Stjärnor på slottet med Björn Ranelid igår. Jätte bra avsnitt, han är intessant men förstår att folk stör sig på honom. Hans märkliga sätt att prata om sig själv och hans självförtroende är så ovanligt på något sätt men jätte underhållande. Jag har inte ens läst en enda bok av honom så jag vet inte hur han är som författare. Vi pratade om Ingmar Bergman igår också, vi kom fram till att han inte är en så varm människa. Att han bara tänker på sitt eget, en människa som inte tänker på sin familj och sina vänner utan på sig själv. Så vill jag inte bli. Inte som Bo Widerberg heller.

Tänker mycket på att hitta en ny ingång. Ingenting ändrade sig när det blev nytt år. Jag kanske ska gå med i någon sekt. Jag vet inte vart jag är på väg eller vad jag vill.

Just nu är nog inte allt så bra. Fel jävla dyngsrytm igen. Fel kost. För lite luft. För lite ljus.

1 kommentar:

Unknown sa...

Scientologerna välkomnar dig med öppna armar. Välkommen!