onsdag 28 oktober 2009

Har klipp nu

Har klippt "En dag i solen" i två dagar nu med Krick. Känns faktiskt bra, klart man får ångest nojjor men det försvinner när man lyckas få till något. Jag känner att jag har någonting här, vet inte ännu vad det blir för film men någonting är det. Robin, Felicia, Kristoffer gör fina roller.

Var på hardrock cafe idag med Angelica och åt hamburgare. Jag blev lite besviken på servicen. När jag, Tom och Wäppling var där så var det mer drag. Trevligare personal var det också.

Gillar att hänga på skolan faktiskt. Blev idag erbjuden att vara skådespelare i Mariken Halles film. Ska bli spännande att få vara med lite, det är en pytteliten roll. Är ju ingen Robert De Niro men ska göra mitt bästa.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och betala räkningar. Alltid lika kul!

Inga kommentarer: