lördag 30 maj 2009

Jag är 25 snart

Jag har ett minne av Falun från när jag var liten. Undrar om jag kan hitta det där vandrarhemmet som jag och min familj bodde på tidigt 90 tal. Vi var på Dalarna semester.
Våra semestrar var ofta i sverige. Den här gången var det Falun, Rättvik, Zorn museet,
Carl Larsson gården, Mora, Siljan. Jag minns Carl Larsson gården med stor förtjusning.

Dalarna är vackert. Jag trivs faktiskt, speciellt lugnet och naturen. Igår var vi ute på spelningar
i en jätte fin lokal. Tyvärr var det inte så mycket folk men det var trevligt ändå. Elias and the
Wizzkids var mycket brs tyckte jag.

Vi åkte hem runt två och plankade på bussen. 25 åring som plankar. Det gjorde jag inte ens som 18åring. Det är nu det börjar komma vet ni. Åldersnojjan. Nu ska jag göra allt det där igen.

Dricka folköl, knulla på offentlig plats, gå mitt i teaterpjäser, prata högt på
biografer, köra bil utan körkort, starta band, dricka flera gånger i veckan, gå på alla festivaler.

Jag får se hur mitt liv som 25åring blir. Jag hoppas det blir ett bra år. Det börjar iallafall bra. Bruce Springsteen och Gröna lund.


Ha en fantastisk dag i solen. Nu ska jag på picknick!!

Inga kommentarer: