torsdag 7 maj 2009

Give me some lovin

http://www.youtube.com/watch?v=a1BekfyGIv4&feature=related

Yeah yeah yeah. Bra val av Bengt. Ska spela in Picadilly i slutet av Maj. Känns bra att ha projekt. Även novellfilmen vi ska spela in i sommar med Tom. Yeah yeah yeah. Tror det blir en jävligt bra film. Annars är jag piss nervös inför Filmhögskolan för jag vill verkligen in. Hoppas hoppas.

Angelica har bakat idag. Duktig:) Micke, Janette, Elin, Louise var här idag. Trevligt att dom ville se filmen. Imorgon kommer Sofia och Fredrik på vin och kex. Albin också, han ska se filmen.

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på 400 slagen tror jag. En kanna te och nybakat. Gött. Inspirationen är tillbaka och jag börjar resa mig upp efter en liten deppresa. Nu hoppas jag bara skolan har goda nyheter så kommer vidare. Det skulle pigga upp ännu mera!

KOM IGEEEEEEEN MACCAN!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: