onsdag 6 maj 2009

Drömmar



Tog hand om hunden också:)

Jag drömde precis innan jag vaknade om en misslyckad föreställning som jag självklart hade regisserat. Det var teamet från "Pang pang du är död" så självklart spökade pjäsen för mig igen. Jennifer var med, Albin och så skällde jag ut Sanna och det fick jag dåligt samvete för. Flytta på dig skrek jag och publiken kunde inte sluta skratta. Mina sceneri var sega, funkade inte och skådespelarna tappade repliker.
Det har varit en kämpig vecka och huvudet snurrar av tankar. Fortsätter att tycka allt jag gjort är dåligt. Tom och jag ska dock ha ett manus klart till den 18:e för ett projekt med film pool mitt.

Det blir nog bra. Skriver på min novellfilm också. En sorts skruvad terror historia om en flicka som terroriserar en familj på landsbyggden. Jag och thriller, jag vet inte vad som händer. Jennifer är mitt första val som flickan, tänker på henne och tror hon skulle göra en fin galning och liftare. Just nu utspelar den sig 1959 så krånglat till det har jag redan gjort. Haha, Kult.

Dricker te nu och lyssnar på musik. Såg "Uppvaknanden" igår med Robert De Niro och jag grät floder. De Niro är fantastisk även om filmen ibland smetar på så det dånar. Musiken är ganska ruggig.

Ska in och hämta min film idag hos Krick. Ska skicka in den, ja då är det snart försent. Skit vad jag är nervös. Ta in mig, jag dör annars.




Kram Marcus


Inga kommentarer: