lördag 9 maj 2009

Det hände en natt

Såg den precis med Angelica. Vilken jävla bra film, från 1934 och den har inte åldrats någonting. Underbart, spel, charmig och sjukligt underhållande. Härliga Capra.

Inatt drömde jag om pappa igen.

Ikväll ska vi ut och äta. Tar det lungt nu, har precis käkat pannkakor med blåbärs sylt. Mums.

Igår var Sofia Sjöö och hennes pojke här och drack vin, käkade ost och kex. Sedan kom Martina, Jennifer och Seb. Vovven var här också. Det är ju alltid trevligt med besök! Just ja, jag tror Jennifer och Seb ska köpa något hus. Frågade inte så mycket om det men det får jag nog höra om snart. Kändes väldigt kul att dom kom över.

Nu sover Angelica och jag lyssnar på Lasse Berghagen. Jennie Jennie från 1975. Men den här är verkligen dagens låt. http://www.youtube.com/watch?v=UYwkJn-RG3g Fan vad jag börjar närma mig 25 nu. Inte ens en månad kvar. Blandade känslor. Jag ska iallafall se Bruce S på min födelsedag. Går inte att missa! Saknar Tom också. Läste manuset igen nu. Vi har verkligen en jävligt bra film här. Inte en sida att skämmas för. I augusti är vi igång och spelar in!

Kram Marcus

Inga kommentarer: