onsdag 22 april 2009

Mitt i veckan

På bilden: Jag och klas för 5 år sedan. Vi är väldigt berusade och lyckliga


Har precis gått upp, sjuk idag också. Fast idag måste jag jobba några timmar. Måste ju få lite lön i April. Tänker på sommaren. Ska på arbetsintervju om sommaren på Fredag. Hoppas jag kan fixa jobb till Angelica också. Ska försöka iallafall!

Tänker på framtiden, filmhögskolan. Jag måste göra en intressant film på två veckor. Något personligt. Har många ideer. Snurrar i skallen.

Ska repa Testamentet ikväll. Ska spela den i Sthlm i helgen. På lördagen men har hotell hela helgen. Känns bra. På fredag är vi bjuda på The producers (Det våras för hitler).

Ska gå ner till Filmhuset i Sthlm också och hälsa på.
Imorgon blir det långfilmen också. Picadilly cirkus. Ska ta hand om statisterna och ska spela en liten roll själv också. Suurmans return. Skulle varit där idag men är för sjuk och har lite jobb så. Men Susanna Berg och Sofia Sjöö ska vara med. Kul det vore att se dom spela. Var ett tag sedan.

Nu ska jag äta lite, sedan ta bussen till jobbet. Angeeeeelica, dags att gå upp. Hon ligget tyst. Jag säger det igen - Jag ska säger hon och snurrar runt i sängen. -Kom igen nu. - Mmm
Godmorgon Sverige

Inga kommentarer: