torsdag 2 april 2009

ÄNTLIGEN VÅR


Hej hej


Jävlar vad skön låt. Är fortfarande inne på gänget till "Vild ängel". Har nu fått tag på adressen till regissören. Ska skicka ett brev till honom och säga att hans två filmen är bra och intressanta.



Mycket bra låt av P-O Åström som var en musikalisk poet, verksam på 70-talet i Luleå och dog ung efter en tid av problem. Personligen tycker jag att det är underligt att denna låt inte är mer känd.... Anton Svedbergs Swängjäng - P-O Åström - Kärlek


Jag har kommit vidare till filmhögskolan också. Nu är vi 22 kvar av 170 st och nästa utagning är den 15:e april. Då ska jag till Göteborg igen. Känns bra, för jag vill ju. Men svårt är det. Vi ska vara 4 stycken i klassen och sedan är det tre år framåt. Håkon har ju gått där och han gillade det

skarpt. Undrar hur det går för honom nu? Han spelar ju in sin nya långfilm nu i Kina med Pernilla August. Den blir säkert skit bra. Lucky Blue var ju intressant.


På lördag sticker jag till Paris med Angelica <3.>

Sedan efter Paris ska vi till Stockholm och se på teater. "The producers" och ska åka förbi filmhuset och hälsa på. Vi är där hela helgen och ska bo på hotell vid slussen. Ska träffa Oskar Holter också. Skönt att ha sådana här saker framför sig.


Nu är det vår! Läser just nu Francoise Sagans "Ett moln på min himmel".

Underbar bok från femtiotalet med en fantastisk frankrike skildring. Underbara kvinna.


Kram/ M



Inga kommentarer: