onsdag 18 februari 2009

TOM OCH MARCUS

Hej hopp

Igår var det en helt uppfuckad dag för mig. Jag har haft massa krångel problem med allt. Angelica åkte hem och ska stanna några veckor hemma nu för hon har fått jobb. Skit bra att hon få jobb
men det kom lite plötsligt bara. Kommer självklart att sakna henne. Pärlan!

Tom kom igår och nu har vi börjat igen med vårat efterlängtade filmmanus. Tom har skrivit
en del och nu är vi igång igen. Vi drack lite vin igår och började att prata om filmen. Jag tror
vi är är på samma spår. Skönt att komma tillbaka igen. Han stannar hela veckan ut och på söndag ska vi ha Oscarsgala hemma hos mig. Nördarnas kväll.

Har börjat hämta mig efter "Pang pang du är död". Ser ändå tillbaka på pjäsen med dålig känsla.
Jag var för trött i slutet så jag lämna för mycket åt slumpen. Men jag är ingen superhjälte så det
fick bli som det blev.

Har kontakt med skådespelerskan Sofia Westberg (Guldbagge nominerad för Mun mot mun). Hon är jävligt bra och idag skickade jag en dvd med lite grejer. Hoppas det blir ett samarbete snart. Jag är sugen på kortfilm igen.

Har sökt lite skolor till Hösten också. Hoppas hoppas hoppas på Filmhögskolan.

Inga kommentarer: