torsdag 26 februari 2009

SISTA NATTEN MED GÄNGET


Ligger i soffan och har svårt att sova. George Lucas film "Sista natten med gänget" piggar upp faktiskt. Snackade med Bengt idag. Han ringer på onsdag igen. Jag ska vara med och klippa nu och det känns fint faktiskt. Det behöver jag. Några dagar i Sthlm. Han pratade om min och Toms långfilm och jag fick en kick.

Shit att vi är pågång nu, jag och Tom efter ganska lång tid efter Heja Degerfors. Jag ska ju göra
den där kortfilmen i Maj också. Ska bli skit kul, bara jag få dom skådisarna jag vill ha. Pengarna
har jag iallafall fixat. Alltid något.

Ska på regikurs hela helgen med Martha Westin. Det känns riktigt bra faktiskt. Precis vad jag behöver nu. Sex dagar med inspiration och råd.

Ser hela tiden ansikten till långfilmen. Fan jag kanske kommer igång nu efter pang pang. Vore så skönt. Visa att jag också kan!

På Lördag är det gamla grejer. Ska bli kul att visa saker som man kan skratta åt. Jag tittade på grejerna igår och det slog mig att vi har gjort ganska mycket roligt. Men gänget är ju helt splittrat. Jag hoppas dom kommer på Lördag iallfall, det kanske blir sista natten med gänget!

///////////////////////////////////////////////////////////

Fan vad god pizza det är på Mr James. Stans godaste.

Inga kommentarer: