lördag 7 februari 2009

MONSTER

Hej, nu är jag tillbaka.

Är inne i en svacka just nu. Jag är super känslig för allt. Har precis avslutat pjäsen "Pang pang du är död" och jag är relativt nöjd. Jag hade kunnat dragit pjäsen ännu längre om jag haft mer ork men det hade jag inte. Jag var helt slut så jag gjorde några kompromisser.

Jag har jobbat hårt hela veckan och nu i helgen tar jag det lungt. Jag har varit på loppis idag med Angelica. Vi köpte ett skysst 50 tals bord för 30 kronor och 7 stycken böcker och en vas. Skyssta grejer som piggade upp lite. Men jag är verkligen låg nu. Jag tror det är en liten dipp.

Ska kolla på melodifestivalen ikväll. Nu gör jag Potatisgratäng och lite annat. Angelica sover!

Jag ska börja skriva mer blogg inlägg, gladare inlägg iallafall.

PÅ BILDEN: När jag regisserade filmen "Monster". En personlig film som misslyckades!

Inga kommentarer: