tisdag 10 februari 2009

I Huvudet på Marcus Carlsson




Är lite gladare nu bara så ni vet.

Jag har precis kommit hem från jobbet ( Jobbar som dramalärare för er som inte visste det). Är trött som fan alltså. Ibland kan jag höra barnens skrik i mina öron när jag kommer hem. Jag ska jobba hela veckan. Fast jag har ett mål, jag ska jobba så jävla hårt tills lovet. Nästa vecka ska jag och Tom hänga. Angelica ska till Borlänge ( Booooring Booooorlänge=) och då ska råttorna dansa på bordet. Tom och jag ska skriva långfilmsmanus, kolla på film, dricka vin och softa. Vi ska till Säffle några dagar också. Fast självklart kommer jag sakna Angelica.

Jag har tänkt en del idag. Jag har varit inne i en dipp nu, fortfarande är jag ganska spak men jag kommer att komma igång. Det känner jag på mig. Jag behöver en vecka att softa på och slappna av.
Såg Moodyssons nya film "Mammut" och jag kan verkligen rekomendera den! Det bästa han gjort sedan "Fucking åmål". Fantastiska prestationer, speciellt av Marife Necesito som barnskötare i New york åt rik familj. Bisarrt att New York int är inspelade i Trollhättan.
Jag skulle vilja träffa mina brorsbarn lite mera. Andreas och Elias har jag träffat en del men Louise och Elin var länge sedan. Fan vad jag kan sakna dom ibland. Det är dom på bilden förövrigt.
Nu ska jag dricka lite kaffe och lägga mig i soffan!

Inga kommentarer: