fredag 26 juni 2009

Tom är lik Austin Powers




Tom visade sina likheter med Austin Powers. Se bilden, den säger allting. Vi tog några öl i solen. Vi träffade Krick ( Vår blivande producent i filmen) och käkade mat. Dagen efter var vi lite bakis och gick till Karlskoga Festen och kikade på Lars. Svårt att se honom med ett band. Ska bli kul att träffa honom imorgon. Då kan man snacka lite.

Ikväll har jag varit runt, först jobbade jag till fyra sedan handlade jag med mamma. Åkte hem och lagade färsk potatis och fläsk och så gick jag till Redbrick. Var på förfest hos Hilda först. Det var okey sedan träffade jag mina kusiner. Var så jädrans kul. Vi snackade massa och jag önskar vi kunde ses mera. Godingar.
Sedan dök det upp massa trevliga människor på redbrick. Sara Törnros som berättade att hennes syster Åsa (En vän till mig sedan länge) skulle ha barn. Sedan snackade jag med dom vanliga. Mike Svensson dök upp och pratade, kul att se honom. Han hade träffat någon från ryssland.
Kusinerna var iallafall dagens höjdpunkt.
Nu ska pojken sova. Eller vänta tills Angelica ringer.
Godnatt

Inga kommentarer: