onsdag 11 mars 2009

ANGELICA


  1. När vi kysstes första gången i min soffa.
  2. När jag kom hem och du hade städad och lagat den där middagen.
  3. När vi var på det konstiga Karaoke stället i Sthlm med billig öl.
  4. Sommarstugan i Arvika (Arvika marken)
  5. Julaftonsmorgonen
  6. När vi hade pyssel kväll med paket några dagar innan jul
  7. Nyårsafton
  8. Din födesedag
  9. När du satt bredvid mig och stöttade mig under Novemberfestivalen
  10. Ditt leende när jag vaknar
  11. Alla hjärtansdag och jag fick tröjan
  12. Fetaost salladerna
  13. När vi tittade på E.T
  14. Första biobesöket och kyssar i mörkret
  15. När jag fick krypa ner i din famn, huvudmassage
  16. När vi åkte från Borlänge och var tvungen att stanna av någon skum anledning:P
  17. Brevet jag fick innan du åkte till Tailand med parfym
  18. Bada badkar med vin
  19. När du flyttade till Karlskoga
  20. SNART PARIS

Tack för att du finns.

Inga kommentarer: