torsdag 27 augusti 2009

Klar efter tre veckor.. Nästan

Jag och Tom skapar filmen "En dag i solen"

Johanna Apelgren har en roll. Här divar hon sig mellan tagningarna.

Jag och mina huvudroller, Robin och Felicia. Dom är strålande.

Kristoffer och Robin softar i Arvika. Ska snart göra en stor scen.
Snart börjar jag filmhögskolan, åker ner redan imorgon. Känner ni någon som ska åka till Götet idag så har jag en biljett ikväll. Ångrade mig, åker imorgon istället.
Jag ska på en resa med min klass i helgen. Angelica flyttar upp alla grejer under tiden. Snällt, idag ska vi packa igen. Få med allt, och vi har inte lite grejer. Fy satan.
Ska bli kul med skolan. Börjar bra med Weekend sedan ska vi till Island. Innan det ska vi filma
tre dagar till med En dag i solen gänget. Vi har haft massa sköna människor med oss under dessa tre veckor både bakom och framför kameran. Skit kul har det varit och skit jobbigt. Är helt slut.
Just nu sitter jag vid datorn och segar. Angelica pratar i telefonen med Daniel. Ska snart dra igång med massa saker. Till skroten med saker, köpa mer flyttlådor och laga mat.
Mitt liv är händelserikt och det tackar jag för.
Nu ska jag gå och fixa och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen.



Inga kommentarer: