söndag 9 augusti 2009

Örebro


Igår var jag och Angelica i Örebro. Vi käkade, shoppade och så åt vi glass under ett stort träd i skuggan. Jag åt Top Hat ( Har blivit mindre ) och Lilla A åt Sandwich krossadchoklad. Det var toppen mysigt. Sedan var Tove här igår och hjälpte Angelica med hårfärgning. Titta på bilden. Hon ska bli ljusbrun men sånt tar ju tid. Hon har en tung process framför sig. Jag själv lagade mat undertiden. Det blev kycklinggryta med massa gott i och pasta.

Idag så ska jag fixa med filmen. Gänget kommer tillbaka från hela Sverige.
Har fått en köpare på lägenheten, känns bra.
Nu är det bara 1000 saker kvar. Har blivit rånad på 500 spänn senast jag åt Pizza. Ska gå dit idag och kolla om jag kan få tillbaka dom. Får jag inte det så kommer jag skriva ut vilken Pizzeria det var och sedan VARNA ER! Men vill vara skysst först, det kanske var ett misstag.


Kram

Inga kommentarer: