lördag 3 januari 2009

2008 - Vad hände?

( Ej i ordning, BARA DEN FÖRSTA)

1) Angelica och jag träffades
2) Skaffade en egen lägenhet, Halläningsgatan:)
3) Började jobba på kulturskolan
4) Jobbade på stacken med underbara 6åringar hela våren/sommaren
5) Teaterfestivalen i Västerås, fick inspiration och såg Kajs uppsättning av "Pang pang du är död"
6) Spelade punkaren Gurra i "En ö i valhall"
7) Regisserade Stig Larssons "Vd"
8) Heja Degerfors premiär visades på Göteborg filmfestival i Januari
9) Vann Novemberfestivalen 2008 med filmen "Arton"
10) Vann Joseffestivalen 2008 med filmen "Arton"
11) Tom och jag bodde på lyxigt hotell i Sthlm
12) Drömfabriken, visade filmen "Heja Degerfors"
13) Picadilly Cirkus provspelningen, Tom och jag fick en varsin roll i Nesser filmen.
14) Spelade Baron Silvergrå i Lars Forsells "Haren och vråken"
15) Angelica och jag på Arvika marken
16) Tom och jag skriver manus i sommarstugan till novellfilmen "Janne"
17) Jag sitter i juryn för Noo-Maratonet på Filmhuset i Sthlm.
18) SVT festen med Tom och Håkon på Grand Hotel.
19) Mitt egna Lucia tåg på Aggerudskolan
20) Börjar repar med "Pang pang du är död"
21) Broder Daniels sista spelning på "Way out west"
22) Arvika Festivalen
23) Angelcia och jag tar en lång promenad till Djurgårn
24) Heath Ledger avlider
25) There will be blood
26) No countrey for old man
27) Ping pong kingen
28) Cat Powers skiva "Jukebox"
29) Peter Krantz fyller 50 år
30) Testamentet spelar på Nobelmuseet
31) Juldagen i Borlänge
32) Träffade Jan Troell
33) Julafton med Angelica och familj
34) Workshop med Bengt Danneborn i örebro
35) Jennifer och jag badar i Arvika under festivalen + restaurang besök
36) Angelica och jag äter plankstek
37) Freddie Wadlings spelning
38) jag vinner Vänsterpartiets stipendium
39) Jag och Tom, Jennifer ser på Håkan Hellströms spelning på Putte i Parken med en falska vin i ryggsäcken.
40) Daniel Day Lewis tacktal till Heath Ledger
41) Lars Eriksson driver med idol

GOTT NYTT ÅR, GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer: