söndag 30 november 2008

WOODY ALLEN


Jag mår inge vidare nu. Angelica ska åka till varmare länder och lämna mig ensam i kalla Sverige. Det gick förövrigt skitdåligt på repet idag. Känner att jag inte hittar någon bra form till pjäsen. Det är kaos i min hjärna nu. Men jag hoppas repet går bättre imorgon. Så är det ju. Ibland går det bra och ibland går det dåligt.

Jag har gjort Tacos iallafall så jag ska lägga mig i min soffa och mysa. Skönt! Men det är ensamt nu eftersom man varit hos Angelica hela helgen. Var och såg på Woody Allens nya film igår också. Penolope Cruz är strålande ( kan bli en Oscars nominering). Javier Bardem är också helt makalös. Woody har gjort en ny liten pärla. Se den! Jag och Angelica var nästan helt ensama i publiken. Det var eb galet mysig kväll med grektisk mat och bio besök.

Kan det bli bättre. NEJ!
BILDEN: Angelica och jag ska på Woody Allen film i Borlänge. Haha

Inga kommentarer: