onsdag 8 juli 2009

Resa till Göteborg och idag regnar det

Köket
Köket igen

Vardagsrummet
Pasta och massa blandad mat på Amdrum. Tyvärr var solrosen stängd
Oj, en snabb resa till Göteborg blev det. Kollade på lägenheten på Hisingen och den verkar bra. Kollade om solrosen var öppet men det öppnade inte förens kl 16.00. Då fick det bli andrum, även om det inte är lika bra. Annars är jag lite stressad av allt. Filmen måååste göras också. Det känns bra men det är så mycket att fixa med.
Göteborg är vackert. Längar dit faktiskt, fast jag kommer sakna familjen. Mamma mest. Kommer sakna vännerna med. Fast känner jag mig själv så kommer jag tillbaka en del. Andreas fyllde år iår också. Angelica har sökt två jobb idag också, jätte duktig.
Tog lite bilder på lägenheten också, jag har varit hemma idag och funderat, kollat på film och städat. Det var några här idag från mitt jobb och hennes dotter ville kika på min lägenhet. Hon verkar vara intresserad!

Inga kommentarer: